donderdag 20 augustus 2009

pvvdenhaag.nl gesloten

Allen - en dan bedoel ik oprecht iedereen - bedankt voor de reacties en de vele mails. In verschillende media is dit initiatief gekenschetst als een persoonlijke aanval op dhr. Wilders werd ingezet. Dat was geenszins de bedoeling, en door deze commotie wordt het in de toekomst lastig om dit dé discussieplek over de standpunten van de Haagse PVV te laten worden.

Op hun verzoek zal het domein pvvdenhaag.nl worden overgedragen aan de PVV, met inbegrip van dit weblog. Ik hoop dat hier of elders snel het programma van de PVV verschijnt, zodat we dan dáár over kunnen discussiëren. Dat zal dus niet hier gebeuren, maar elders. Wellicht hier of hier, en allicht ook nog op vele andere plekken.

11 opmerkingen:

  1. rietveld, met als kenmerk dat een heel rietveld buigt in de wind bij gebrek aan ruggegraat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @jvdheuvel: ik ging het domein sowieso overdragen, alleen nu iets eerder dan verwacht. Die inhoudelijke discussie komt echt wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer David, vondt het een toffe actie!

    Jammer alleen van al die kinderachtige responses van voornamelijk Wilders-volgers.

    (en ironisch, dat nu je er toch mee ophoudt, mensen NOG niet tevreden zijn... Zucht)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. http://watwilderswil.nl moet zijn http://watwilwilders.nl ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG. Het is voor mij de reden om de lidmaatschap bij GL op te zeggen. Ik word er echt kotsmisselijk van jouw acties namens GL.
    (Ik ben geen Wilders-volger!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tsja, naamsmisbruik, dus snel overdragen voordat er gerechtelijke stappen worden ondernomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is jammer dat angst een open discussie verlamt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen angst, maar realiteitszin: ik had nooit het eigendom kunnen houden over van de domeinnaam.

    Ik ga binnenkort eens navragen hoeveel lidmaatschappen er zijn opgezegd. Ik heb daar nog niets van gehoord, dus ik hou serieus rekening met het feit dat de mensen die dreigen met het opzeggen van hun lidmaatschap in de praktijk helemaal geen lid zijn.

    Overigens heeft de advocaat - namens hun cliënt de PVV - aangegeven dat het doel van deze website 'op zichzelf te billijken' was. Bij de voorman lijkt dus meer begrip voor deze actie te zijn dan bij zijn aanhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beste mensen van de pvv in den haag, wilt U van de subsidie van cultuur afblijven, er zijn veel mensen in den haag en omstreken die aan de vorm van muziek toneel etc hun hobby hebben, en daar ook wat mee doen voor andere mensen, dus blijft u van de financiële hup af U dupeert daar weer de zwakkere mensen mee.

    BeantwoordenVerwijderen